10. 4. 2011

Prague/Cologne student exchange pt. 1

Uff.
Jo a jo, bylo to náročné. Bylo to taky otravné i zábavné. Jsem ráda, že jsou pryč, ale už teď se mi stýská.
Je to, jako si zapomenout mobil v bytě nebo si kvůli sportu muset sundat všechny šperky. Něco chybí.
Rozhodně by bylo, nač si stěžovat. Ikdyž, zrovna moje Lisa byla skvělá. Teď, na konci toho všeho vnímám, že mi to opravdu něco přineslo. Něco zatím slovy neformulovatelného, ale je to fajn.

ENG.
Uff.
Yes and okay again. And it was annoying and exciting too. I'm glad they are gone but I already miss them. It's like to forget your mobile at home or to must take off all your jewelry because of sport. Somthing is missing.
Definitely it would be so much to complain. Even though my Lisa was great. Now, at the end of all of that I see it really brought me something. Something indefinable yet, but I like it.


DAY1: arrival at airport, meeting with our families, free evening-shopping at Letňany

DAY2: art workshop at school, the boblet track, 6 min 3D cinema (the most embarrassing thing), free evening-Matějská funfair and then shopping in the centre

Nejlepší z celé skupiny-vlevo: Lisa, vpravo: Alyna <3

Jsem ta zakroužkovaná věc. Pamatujete si tu nejrozpadlejší horskou dráhu, ne? To je ona, pořád stojí :D




DAY3: Prague Castle, rope climbing centre, free afternoon-a pub near my home


    
DAY4: capleway at Petřín, the mirror hall, ferry to the Kid's island, shopping, bowling



Double (maybe triple) fat me...
DAY5: meeting at school, departure

Dala jsem pouze pár ilustračních fotek. U sebe jich mám něco přes sto, protože se mi v nejnevhodnějších chvílích vybíjel foťák (nejsem vlastník zrcadlovky, to vidíte na první pohled podle kvality...)-až dám dohromady zbytek od ostatních, konečně to bude trochu kvalitní článek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat