10. 5. 2011

Dekor-nail hardener (zpěvňující lak s hedvábím)

Asi před třemi týdny mi byl tenhle lak doporučen manikérkou. Mám od přírody nekvalitní nehty-lámou se, třepí se-a tak dále. Ne, není to zázračná věcička, kterou si párkrát přeláknete nehty a bum! pak narostou do půl metru.

Lak je na gelové bázi. Je to pouze vytvrzovač nehtů. Ale je to skvělé dočasné řešení. Pro nás, kterým nebyly od přírody dány pevné nehty-mívám dvě vrstvy+nějaký barevný lak-za tu dobu se mi ještě žádný nezlomil. Ani barva se neoloupe-většinou vydrží kolem týdne bez nutnosti oprav. Takže se dá použít i jako topcoat.

Vyrábí ho nějaká česká firma "Dekor styl" z Budějovic. Stál mě jen 76,- Kč. Pro mě už se stal nezbytností. Doporučuji. Pátrala jsem pro vás na internetu, v několika diskuzích jsem si přečetla, že je tedy nejspíš k dostání jen v nehtových studiích. Až kolem nějakého půjdete, zkuste se zeptat ;)

2 komentáře:

  1. diky, zkusim ho, mam stejny problem..:)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzkousej spise kazdy den jednu vrstvu tohoto laku a po sedmi dnech jej odlakuj lakem bez acetonu. Po mesici budes mit nehty opravdu pevne. Tak mi to doporucila moje manikerka a opravdu to funguje....

    OdpovědětVymazat