17. 5. 2011

Escape from the city

Nějaký ten víkend mimo Prahu je nezbytnost. Tentokrát "akce" zvaná prakyáda (a nedá mi to-nemá se to ypsilon změkčit na i?).
Padesátníci a čtyřicátníci se vrátili do dětských let, aby si ověřili, jestli ještě dokážou zamířit na cíl. Motivace? Velká lahev domácí hruškovice :)
Ženské osazenstvo mezitím fandilo a občerstvovalo se za rohem v hospodě.

Skóre spíš jako hra na piškvorky, ale mezi námi-zkoušela jsem si to a až taková brnkačka to není.


Poprvé jsem na sobě měla diy kraťasy do pasu, ustřižené z kalhot ze sekáče. Byla jsem líná hned zahýbat okraje, využila jsem prozatím kamarády špendlíky ;)







Je mezi námi věkový rozdíl, jsme jiné, ale známe se hodně dlouho. Na ty dva dny se vždycky můžu chovat jako dítě z prvního stupně a nikdo mi to nemá za zlé :)

Ve všech směrech normální pes.

Hezký zbytek úterního odpoledne!

1 komentář: